Thursday, November 23, 2006























Zoals veel personen die beeldend bezig zijn vind ik het tamelijk lastig om zomaar een stukje tekst te schrijven. Makkelijker wordt het als ik zo'n tekst vergezeld kan doen gaan van een plaatje. Het zgn. plaatje bij het praatje.
Dat zal dan ook hoofdzakelijk gaan gebeuren: veel plaatjes en hier en daar een praatje.
Dit plaatje probeer ik al een paar weken te uploaden naar de website van de NCN, de National Caricaturist Network, maar om de één of andere reden lukt dat niet zo goed. Dus dan zet ik hem gewoon op mijn eigen weblog !

3 comments:

Margot van Markwijk said...

Hallo Marion, een grote eer voor mij deze "post a commend" te starten.
Nieuwsgierig opende ik jouw gloednieuwe "blog".
Ziet er helder en overzichtelijk uit.
Natuurlijk moet het straks een soort geschiedenis boekje worden, waar ieder jouw artistieke ontwikkeling kan volgen.
Makkelijk voor nieuwe klanten, maar ook voor de mensen die jouw uitgenodigd hebben, om na die tijd ervaringen uit te wisselen en te delen.
Voor hen is dit een leuke herinnering van een altijd geslaagde artistieke ervaring!

Met vriendelijke groeten,

Margot van Markwijk

Marion said...

Ha Margot,
bedankt voor je enthousiaste mail !
Er zit alleen 1 spelfout in......;-)

Anonymous said...

sorry, typ foutje...