Friday, February 02, 2007


Robbie Williams 1

3 comments:

Anonymous said...

leuke vlotte tekening Marion, ik mocht ook kritiek van je geven dus;

Voor mij is het meest karistieke aan Robbie zijn breed smilende mond met gesloten lippen, haast aapachtig. De open mond zoals jij die getekend hebt, vind ik niet echt naar Robbie verwijzen. Maar het is wel gebleken dat we daarin allemaal verschillend waarnemen en op basis daarvan andere conclussies trekken, dus weet ik niet of je wat hebt aan mijn kritiek.Volgende keer mag je op mij schieten!
groetjes Ronald

SAM GORRIE said...

this robbie is evil!!!! to answer your question: of course! I wouldnt deny my european friends hats! (I would just tack on the cost of shipping to the price)

Marion said...

Hoi Ronald,

Zijn apen-smile is inderdaad erg karakteristiek, maar ik heb de karikatuur gemaakt op basis van een dvd-still, en daar had ie zijn mond een beetje half-open. Maar dit is niet de laatste die ik van hem gemaakt heb, hoor....