Monday, September 05, 2011

Montmartre in Eindhoven

Yesterday we celebrated the 20th anniversary of "En Profil", a dutch society of live portrait artists. We worked in the surroundings of "De Kleine Berg" in Eindhoven and thus created a small Montmartre in Holland. It was fun! Besides drawing we watched each other work, and in the evening we enjoyed a free diner at het "Javaans Eetcafé". It created a lot of (free) publicity, and we hope it will be an event that takes place every year!







Live music!

9 comments:

hanzz said...

Telkens weer smullen, als jij een blogpost doet. De tekeningen zijn verrukkelijk! het waren enkele blogs, zoals het jouwe die mij destijds over de streep trokken ,om het toch zelf maar te proberen.

Ik ben er nog steeds dankbaar en gelukkig om.Ik doe niks liever (...eh, BIJNA niks liever)

Marion said...

Jammer dat je er gisteren niet bij was Hans. Maar misschien is er volgend jaar weer een dag "Montmartre in de Bergen".....

iulian lalu said...

LIKE YOUR BLOG. THANK`S FOR HANDS STUDY. WONDERFUL WORKS!

Marion said...

Hi Iulian, thanks for the compliments!

Harold Hugenholtz said...

Weer mooie karikaturen Marion! Alles ziet er in Eindhoven naar uit dat het een tweede editie wordt in 2012!

Luciano Caricartoons said...

muito bom suas caricaturas,excelente.
parabens..........

Luciano Caricartoons said...

marion hallo vriend, ontving ik uw e-mail, maar ik hoop de foto's van mulatier Ik zei tegen je. Ik zag je gezicht boek een paar foto's van hem, en zou graag willen dat u mij foto's van mulatier. dank u, ik hoop dat de foto's ..
neem dan ........ .

the mind behind the mindless lampoons said...

great use of lines and space,,,,

Eun Ae said...

I like the third one most! He seems very enjoyable!^^ㅋㅋ